Annons

Softonic-recension

Lär dig att läsa alfabetets bokstavsnamn (Förskola)

Lär dig ABC-bokstäver med Kapten Katt är ett pedagogiskt spel utformat för förskolebarn att lära sig alfabetets bokstäver. Spelet är uppdelat i sju set: ABC, DEF, GHIJ, KLMN, OPQR, STUV, WXYZ. Varje set innehåller olika aktiviteter som hjälper barn att lära sig bokstavskänning, bokstavernas former och hur man hittar dem i ord och alfabetisk ordning.

Spelet har ett roligt och engagerande sätt att motivera barn att lära sig. När de slutför varje aktivitet bygger de en båt med de bokstäver de har lärt sig. Spelet inkluderar aktiviteter som att fiska bokstavsfisk, montera bokstäver med pusselbitar och skilja mellan versaler och gemener.

Det är värt att nämna att spelet inte lär ut de fonetiska ljud som bokstäverna gör. Intellijoy har en separat app, Kids ABC Phonics, för det syftet. Lär dig ABC-bokstäver med Kapten Katt är den första appen i läsningsläroplanen, följt av Kids ABC Tåg, Kids Lär sig läsa och Kids Ord på synen.

Överlag är Lär dig ABC-bokstäver med Kapten Katt en utmärkt app för förskolebarn att lära sig alfabetets bokstäver på ett roligt och engagerande sätt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)

Har du provat Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.